HTML

Kövér vagyok, de fogyni akarok

Kövér vagyok, de fogyni akarok, avagy egy kövér srác esete a kilókkal. Az elmúlt években számtalan diétát, fogyókúrát kipróbáltam. Ennek mondjuk meg is lett az eredménye. Sikerült minden egyes új szuperdiéta után plusz 5-10 kg-val zárni. Most azt vettem a fejembe, hogy nem valami új csodát próbálok ki, hanem egyszerűen csak lefogyok! :-)

Friss topikok

  • Hablabda.blog: Szép volt! Kriszti (2013.07.16. 14:37) Mit köszönhetek a kövérségemnek?
  • Cherrymuffin: Szia! Most keveredtem csak ide a blogodra (kövér, fogyni akarok keresőszavak guglizásával), örülök... (2013.03.11. 09:12) Ma is sokat tanultam
  • Fülig Zsüli: Hm, nekem erről a posztról az jutott eszembe, amikor rájöttem, mennyi mindent köszönhetek a túlsúl... (2013.03.11. 09:12) Fogyókúráim rövid története
  • FogyiKata (törölt): Szia. Azért ide írok, mert nem akartam végigkommentelni az egész blogodat, és azért is, mert ez a ... (2013.03.05. 21:45) Kövérsrác bevásárlólistája
  • redhusky: Kedves Kövérsrác! Épp most végzem életem harmadikfogyókúráját. Azt hiszem, sikeres fogyókúrázónak... (2013.03.05. 21:45) Mit is igyak?

2013.03.19. 06:48 Kövérsrác

Mit köszönhetek a kövérségemnek?

Az elmúlt hetekben sok mindenen keresztülmentem. Olyan dolgokat tanultam meg, fedeztem fel, kaptam meg, amire nem is gondoltam akkor, amikor ebbe az egészbe belevágtam. Az első nap meg akartam szabadulni a túlsúlytól és csak a cél lebegett a szemem előtt. Magával az úttal nem foglalkoztam.

Pedig ez az út izgalmas és többet tanultam magamról, a körülöttem lévő világról, mint azt álmodni mertem volna. Még az elején járok, de már most elmondhatom, hogy ez életem eddigi legváltozatosabb kalandja. Voltam nagyon mélyen és persze jártam a csillagok között. 

Megtanultam egy életre, hogy az élet nehéz! Ez így van! Amikor úgy döntesz, hogy felállsz, valami vissza fog taszítva a földre. Amikor pedig lent vagy, akkor rád fognak taposni. Az én tanácsom egyszerű. Egyszerűen csak készülj fel arra, hogy le fogsz zuhanni, megbotlasz és lesz olyan, aki, ha nem esnél el, akkor fel fog lökni. Persze ilyenkor majd arccal csapódsz a földre. De tudom, hogy minden egyes alkalommal, amikor ez megtörténik, Te felállsz! Én felálltam. Ha én meg tudtam tenni, akkor Te is! Mert tudod ilyenkor nincs más dolgod, mint olyan gyorsan felkelni, amilyen gyorsan csak tudsz és ezt annyiszor tedd meg ahányszor kell. Mert ma már tudom, hogy a siker az, amikor eggyel többször állsz fel, mint ahányszor földre kerültél. Egy életre megtapasztaltam és ha mást nem is tanultam meg, de azt igen, hogy semmi sincs ingyen és persze azt, hogy az élet nem könnyű. Hiszen azt Te is tudod, hogy élet nehéz, nagyon nehéz, sokszor elviselhetetlenül nehéz. Mert többször fogsz bukni, mint nyerni és senki nem segíthet neked abban, hogy nyertes légy! Ez a Te döntésed! Csak Te nyerhetsz! Megtanultam, hogy venni kell egy nagy levegőt és össze kell szorítanod a fogaimat. Húzd ki magad és csináld! Nincs más dolgod, mint sikerrel venni minden akadályt. Megtanultam, hogy legyek kitartó! Mert ha egyszer eldöntötted, hogy hová akarsz eljutni és a cél felé haladsz, akkor nincs semmi és senki, aki megállíthatna. Ha a jó irányba haladsz, akkor győzni fogsz! Ne feledd, hogy mindannyian nyerni akarunk és aki előre halad az nyerni is fog. Efelől nincs semmilyen kétségem! Őszintén! Te mire vársz még? Menj ki és adj bele mindent, fuss gyorsabban ha kell vagy menj el úszni! Merj álmodni bármiről is legyen szó! Én tudom, hogy benned is és bennem is ott lapul az, hogy képesek vagyunk rá! Figyelj! Te is csináld magadért! Ne nekem vagy másnak, hanem magadnak bizonyítsd be, hogy képes vagy rá! Én megtanultam hinni magamban és a persze abban, hogy elérem a céljaimat. Megtanultam, hogy lesznek olyanok, akik támogatnak, mellettem állnak és persze olyanok is, akik elhagynak. De ez mind nem számít. Mert ez az én célom volt és nekem kell végigmennem az úton. Magam miatt nem adhatom fel! Talán ez volt a legfontosabb tanulság. Hiszen vállalni kell a felelősséget. Nem mutogathatok másokra, hogy nem én vagyok a hibás. Persze ez nehezebb, mint azt mondani, hogy az anyám vagy az apám a hibás, a gyorséttermek vagy maga a kormány, bármelyik kormány. De amikor tükörbe nézek, akkor magamat látom és persze tudom, hogy csak is az én döntéseim juttattak el oda, ahol éppen tartok. Tudod az igazi felfedezés ebben az, hogy a döntéseiddel akár meg is tudod változtatni az életed. Én most ezt csinálom. Megtanultam, hogy a változás jó! A változás az egyedüli állandó dolog az életemben.

Március 15-én mérlegeltem. Hogy miért most írom ezt meg és miért volt előtte ez a felvezető? Mert az elmúlt hetek eseményei, amelyek meghatározták a mindennapjaimat elvitték a fókuszomat a fogyásról és a célomról is. Két barát kellett, akik visszatéríttek az útra. Az egyik a maga zárkózottságával és távolságtartásával megmutatta, hogy nekem nincs más dolgom, mint menni előre és a célomra koncentrálni. Míg a másik a maga közvetlen és feltétel nélküli szeretetével megmutatta, hogy bár az élet kegyetlen, de a reményt soha ne adjam fel. Lehet, hogy lelassultam, de a célom felé haladok. Nem tudom, hogy mikor érek oda, de oda fog érni üzenem ezt minden kételkedőnek és mindenkinek aki akadályozni akar.

A lényeg pedig, hogy a testsúlyom 134 kg. Így összesen január eleje óta kerek 31 kg-ot fogytam.

1 komment

Címkék: siker döntés változás álmok kövér kitartás életmódváltás felállni céltudatos végigcsinálás kövérsrác


A bejegyzés trackback címe:

https://koversrac.blog.hu/api/trackback/id/tr795144511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása