HTML

Kövér vagyok, de fogyni akarok

Kövér vagyok, de fogyni akarok, avagy egy kövér srác esete a kilókkal. Az elmúlt években számtalan diétát, fogyókúrát kipróbáltam. Ennek mondjuk meg is lett az eredménye. Sikerült minden egyes új szuperdiéta után plusz 5-10 kg-val zárni. Most azt vettem a fejembe, hogy nem valami új csodát próbálok ki, hanem egyszerűen csak lefogyok! :-)

Friss topikok

  • Hablabda.blog: Szép volt! Kriszti (2013.07.16. 14:37) Mit köszönhetek a kövérségemnek?
  • Cherrymuffin: Szia! Most keveredtem csak ide a blogodra (kövér, fogyni akarok keresőszavak guglizásával), örülök... (2013.03.11. 09:12) Ma is sokat tanultam
  • Fülig Zsüli: Hm, nekem erről a posztról az jutott eszembe, amikor rájöttem, mennyi mindent köszönhetek a túlsúl... (2013.03.11. 09:12) Fogyókúráim rövid története
  • FogyiKata (törölt): Szia. Azért ide írok, mert nem akartam végigkommentelni az egész blogodat, és azért is, mert ez a ... (2013.03.05. 21:45) Kövérsrác bevásárlólistája
  • redhusky: Kedves Kövérsrác! Épp most végzem életem harmadikfogyókúráját. Azt hiszem, sikeres fogyókúrázónak... (2013.03.05. 21:45) Mit is igyak?

2013.01.20. 18:34 Kövérsrác

Végigcsinálási stratégiáim

2012-ben hallottam először a végigcsinálásról. Magát a szót sem feltétlenül értettem. Hiszen korábban találkoztam azzal, hogy megcsinálni valamit. Tetszett a dolog. Egy könyvvel, majd a könyvre épülő tréning egy csodás utazás kezdete volt, de erről az utazásról majd máskor. A lényeg, hogy sokat tanultam, leginkább az elmém működéséről. Így tudod, hogy mi okoztatta azt, hogy korábban voltak dolgok, amiket könnyedén végigcsináltam és voltak, amiket az Istennek sem sikerült megcsinálni. A könyv amellett, hogy roppant szórakoztató tele van az élet minden területén jól hasznosítható végigcsinálási stratégiákkal. Így istenien lehet hasznosítani egy diéta végigcsinálásánál vagy egy teljes életmódváltásnál.

Én a Reflektorfény mesterstratégiát választottam elsőnek. Emiatt is jött létre ez a blog. Hiszen ösztönző vágyaim és indokaimat beazonosítottam. Majd ezekből megfelelő végigcsinálási stratégiát csináltam és biztosítom azt, hogy ezen utasításokkal minél többször találkozzam.

A második a "Vidd le a lovat a folyóhoz" stratégia. Ez egy zseniális ötlet. A lényege, hogy nem kell megitatni a lovat mindenáron. Elég, ha leviszed a folyóhoz és majd ott iszik, ha akar. Márpedig ha ott van, akkor miért ne inna a finom, friss vizecskéből?  Hiszen kinek van kedve reggel 5-kor kelni csak azért, hogy elmenjen mondjuk úszni. De most komolyan? Ehelyett először eldöntöd, hogy egyszerűen csak felkelsz. Majd a következő kis lépés, hogy akkor rakjuk össze a táskánkat. Ez nem túl nehéz ugye? Majd beülsz a kocsiba. Nem kell elindítanod. Egyszerűen csak ülj be. Ha ez megvan, akkor indulj el. Nem azt határozod el, hogy csobbansz a jéghideg vízben, hanem csak elmégy az uszodáig. Ha meg már ott vagy, akkor menj el a kasszáig. Ha elmentél, akkor meg már be is mehetsz és úszhatsz is egy jót. Hát nem egyszerű, hát nem zseniális?

A harmadik első lépésre meglepő. A lényege, hogy tegyél rá egy lapáttal. A lényege, hogyha meg akarsz enni egy hamburgert, lángost, stb, akkor megeheted, de akkor nem egyet, hanem mondjuk ötöt, vagy akár huszonötöt kell megenni. Ekkor azért szerintem mindenki visszahőköl, hogy kövér vagyok nem őrült. Ki eszik meg csak azért, mert egy kicsit éhes vagy bedobna valamit gyorsan huszonöt hamburgert? De mivel ezt nem eszed meg, így már ki is van pipálva, mert hát egyet nem lehet.

De a legnagyobb segítség az Őrangyalom lesz. Egy revizor, akinek egy részletes tervet adok át pénteken. Neki nincs más dolga, mint jó revizorként ellenőrizni, hogy megcsinálom, betartom-e azt, amit megfogadtam. Előre is köszönöm a segítséget Petikém.

Ha valakit érdekelne a könyv és a benne lévő többi végigcsinálási stratégia, akkor ezt a borítót keresd a könyvesboltokban:

vegigiscsinalod.jpg

 

Szólj hozzá!

Címkék: diéta életmódváltás végigcsinálás kövérsrác


A bejegyzés trackback címe:

https://koversrac.blog.hu/api/trackback/id/tr245029211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása