HTML

Kövér vagyok, de fogyni akarok

Kövér vagyok, de fogyni akarok, avagy egy kövér srác esete a kilókkal. Az elmúlt években számtalan diétát, fogyókúrát kipróbáltam. Ennek mondjuk meg is lett az eredménye. Sikerült minden egyes új szuperdiéta után plusz 5-10 kg-val zárni. Most azt vettem a fejembe, hogy nem valami új csodát próbálok ki, hanem egyszerűen csak lefogyok! :-)

Friss topikok

  • Hablabda.blog: Szép volt! Kriszti (2013.07.16. 14:37) Mit köszönhetek a kövérségemnek?
  • Cherrymuffin: Szia! Most keveredtem csak ide a blogodra (kövér, fogyni akarok keresőszavak guglizásával), örülök... (2013.03.11. 09:12) Ma is sokat tanultam
  • Fülig Zsüli: Hm, nekem erről a posztról az jutott eszembe, amikor rájöttem, mennyi mindent köszönhetek a túlsúl... (2013.03.11. 09:12) Fogyókúráim rövid története
  • FogyiKata (törölt): Szia. Azért ide írok, mert nem akartam végigkommentelni az egész blogodat, és azért is, mert ez a ... (2013.03.05. 21:45) Kövérsrác bevásárlólistája
  • redhusky: Kedves Kövérsrác! Épp most végzem életem harmadikfogyókúráját. Azt hiszem, sikeres fogyókúrázónak... (2013.03.05. 21:45) Mit is igyak?

2013.02.13. 16:23 Kövérsrác

Mit is igyak?

A cél eléréséhez nem csak arra a kell odafigyelnem, hogy mit eszek és hogy mikor, mit sportolok.

 

Azt tudom már évek óta, hogy amellett, hogy mit eszünk az is fontos, hogy mit és persze mennyit iszunk. Ez utóbbiban viszont elégé eltér a szakemberek véleménye. Beszéltem erről dietetikussal, életmód tanácsadóval és persze orvossal is. Abban mindenki egyetértett, hogy vizet kell inni. Abban persze már nem, hogy lehet-e ásványvíz, főleg annak Co2-vel dúsított változata. Volt orvos, aki dúsított, palackozott vízre egyenes azt mondta, hogy minimum hererákot, impotenciát okoz. Nem tudom, hogy kinek van ebben igaza. A mennyiségben pedig olyan eltérések vannak, hogy csak úgy kapkodtam a fejemet. Hiszen volt aki napi 1,5 litert mondott és volt aki azt, hogy napi 6 (!) liter alatt nem érdemes fogyasztani, mert akkor nem működik jól a szervezet.

Azt nem tudom, hogy kinek van igaza. Kicsit úgy érzem magam, hogy túl sok embert kérdeztem meg. Így most leírom, hogy én mit csinálok. Először is ha tehetem, akkor nem iszok palackos vizet. Kicsit bizalmatlan vagyok. Mitől áll el olyan sokáig? Ha valaki tudja legyen jó hozzám és írja meg. Nagyon érdekelne. Így leginkább csapvizet iszom. Néhány éve vettünk egy víztisztítót is. A márka lényegtelen, mert ez a blog sok mindenről szól, de az eladásról nem. Úgy vettem észre, ahhoz hogy a napom energikus legyen és reggeltől estig tudjak pörögni napi 2,5 liter vizet kell meginnom. Ezt szépen, okosan és persze arányosan elosztani. Nyáron persze minimum plusz 1 liter.

Ebbe persze beleszámít a tea is. Mivel néha fontos, hogy íze is legyen annak, amit megiszom a teára szavazok. Persze a teát az ízéért iszom, így nem kerül bele semmi. Pont a napokban gondoltam arra, hogy kellene keresni és kipróbálni valami fogyasztóteát. Tudtok ajánlani valamit?

Fontos az is, hogy kávézom. Egyrészt a kávé jó, mert felpörgeti a szervezetet és beindítja az anyagcserét. Másrészt rossz, mert vizet von el. Azt is megfigyeltem, hogy egy presszó kávét két deci vízzel kísérek le, mint ahogy alkoholista a deci barackot két deci rummal.

Nem iszom viszont egyáltalán semmilyen üdítőt. Még akkor sem, ha édesítővel készült, mert valahogy számomra az íze, na meg a színe nagyon mű.

Ha vendégségbe megyek, akkor is vizet iszom. Persze mindenki a kedvenc cukros cuccát akarja tukmálni és sokan értetlenül néznek, ha nem akarok inni belőle. Tudod azzal a kis huncut mosollyal, hogy hát ez a pár pohár már nem árthat meg.

2 komment

Címkék: víz vendégség étrend életmódváltás


A bejegyzés trackback címe:

https://koversrac.blog.hu/api/trackback/id/tr505073268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BoszPepe 2013.02.17. 21:03:03

Kedves Kövérsrác!
Örömmel olvastam, hogy tisztított vizet, valamint teát fogyasztasz a célod eléréséhez. Szeretném figyelmedbe ajánlani különleges tea keverékeinket, melyek a különböző gyógynövények élettani hatásait figyelembe véve kerültek kialakításra.
Létezik olyan filteres kiszerelésü keverékünk, ami Karcsú Boszy névre hallgat és az összetevői között olyan értékes gyógynövények vannak, mint a fodros mályva, csalán és a zsurló.
Ezen kívül léteznek más szálas teakeverékeink is.
Javaslom lépj kapcsolatba velünk és segítünk megtalálni a megfelelő keveréket a célod eléréséhez.
Megtalálsz a www.magyartea.hu weboldalon, vagy facebookon a www.facebook.com/magyartea linkre kattintva.
Üdvözlettel: Bosznay Péter

redhusky 2013.03.05. 21:45:05

Kedves Kövérsrác!

Épp most végzem életem harmadikfogyókúráját. Azt hiszem, sikeres fogyókúrázónak számítok, két gyerek után is aránylag "vékony" maradtam. Persze a szülések után minden alkalommal maradt rajtam némi súlyfelesleg (kb 15 kg), de ezt másfél év alatt leadtam. Most épp az utolsó öt kilónál tartok, a végcél 55kg. Tudom, ez elég kevésnek hangzik, de mivel komolyabb edzéseket folytatok, nem lehet rajtam súlyfelesleg, mert az sérülésekhez vezethet. Tizenéves koromban hormonkezeléseknek köszönhetően egy év alatt harminc kilót szedtem fel, ami aztán szépen rajtam is maradt. Sok munkával sikerült leadni, több fajta módszert is kipróbáltam. Ami nekem nagyon bevált, az a liszt és a cukor teljes megvonása volt, beleértve a teljes kiőrlésű lisztet is. Mindig igyekeztem feldolgozatlan ételeket fogyasztani: nyers gyümölcs, zöldség, párolt, grillezett húsok. Azért a levesek és a főzelékek is nagyon jók szerintem. Sok folyadék, ahogy Magad is írtad, napi háromszor egy bögre zöld tea, nem filteres, minőségi, szakboltban vásárolt, valamint tiszta víz. A zöldtea elkészítésével azomban nagyon kell vigyázni, mivel sokat veszít a hatékonyságából, ha nem megfelelő módon készítik el. Itt minden információt megtalálsz: www.japantea.hu/a_japan_teak_elkeszitese. Sokféle fogyasztó hatású gyógynövény létezik, nekem a japán teák ízvilága jött be legjobban, valamint elmúlasztják a fogyókúra alatt fellépő fáradtság érzését.
Rájöttem, a diétától nagyon szépen lehet fogyni, de az eredmény messze nem tökéletes: löttyedt izmok, petyhüdt bőr. Ezen csakis a sport segíthet. Én heti háromszor edzek küzdősportot, minden nap sétálok legalább fél órát, persze tempósan, valamint egyszer legalább elmegyek kocogni: edzesonline.hu/edzesterv/5/elso_5_kilometerem.
Huh, ez nagyon hosszúra sikeredett, de remélem tudtam valamennyit segíteni. Sok sikert és kitartást a fogyáshoz!
süti beállítások módosítása