HTML

Kövér vagyok, de fogyni akarok

Kövér vagyok, de fogyni akarok, avagy egy kövér srác esete a kilókkal. Az elmúlt években számtalan diétát, fogyókúrát kipróbáltam. Ennek mondjuk meg is lett az eredménye. Sikerült minden egyes új szuperdiéta után plusz 5-10 kg-val zárni. Most azt vettem a fejembe, hogy nem valami új csodát próbálok ki, hanem egyszerűen csak lefogyok! :-)

Friss topikok

  • Hablabda.blog: Szép volt! Kriszti (2013.07.16. 14:37) Mit köszönhetek a kövérségemnek?
  • Cherrymuffin: Szia! Most keveredtem csak ide a blogodra (kövér, fogyni akarok keresőszavak guglizásával), örülök... (2013.03.11. 09:12) Ma is sokat tanultam
  • Fülig Zsüli: Hm, nekem erről a posztról az jutott eszembe, amikor rájöttem, mennyi mindent köszönhetek a túlsúl... (2013.03.11. 09:12) Fogyókúráim rövid története
  • FogyiKata (törölt): Szia. Azért ide írok, mert nem akartam végigkommentelni az egész blogodat, és azért is, mert ez a ... (2013.03.05. 21:45) Kövérsrác bevásárlólistája
  • redhusky: Kedves Kövérsrác! Épp most végzem életem harmadikfogyókúráját. Azt hiszem, sikeres fogyókúrázónak... (2013.03.05. 21:45) Mit is igyak?

2013.03.05. 21:49 Kövérsrác

Ma is sokat tanultam

Ez a bejegyzés egy kis rövid szösszenet lesz arról, hogy mennyire szórakoztató volt a ma estém.

Mint rendesen ma is elmentem úszni, hogy kiengedjem a fáradt gőzt és felpörgessem a zsírégetést. Ebben még nincs semmi különös. Az igazság az, hogy az egész a szaunában kezdett el érdekes lenni. Hol máshol ugye? Tegnap megtudtam, hogy nekem finn szaunába kell időt töltenem, mert az segít elérni a célomat. Itt megtanultam, hogy a méz a legjobb ellenszere a száraz bőrnek. Ez úgy derült ki, hogy egy úriember bejött egy pálinkás üvegnek látszó tárggyal a szaunába. Nem telt néhány másodpercnél több és elkezdte magára kenni. Ekkor úgy döntöttem egy életem, egy halálom megkérdezem, hogy mit is csinál. Ekkor elmondta, hogy most babaolajjal keni magát, hogy ne száradjon ki, de a méz az igazi, csak az elfogyott otthon. Ezek után erősen ajánlgatta, hogy próbáljam ki én is. A mi bajom lehet elv alapján kipróbáltam. Azóta pihe-puha vagyok. :-)

A másik említésre méltó esemény már a medencében történt. Nem nagyon figyeltem az órát. Én csak úsztam és úsztam. Az tűnt fel, hogy sorra, egymás után kapcsolják le a lámpákat. Amikor már teljesen sötét volt, akkor éreztem, hogy jelezni akarnak valamit. De úgy voltam vele, hogy egyrészt a medencében faltól falig kell úszni, másrészt eltévedni nem tudok és harmadrészt cápa sincs. Így még volt hátra három hossz, amit le is úsztam. Tudom, hogy a mosoly a legrövidebb út két ember között, de amikor adtam le a kulcsot, akkor nem tűnt olyan őszintének. Ezt abból is gondolom, hogy amikor átadtam a kulcsot megjegyezték, hogy a közelben van még másik két uszoda is. 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://koversrac.blog.hu/api/trackback/id/tr685118796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cherrymuffin · http://cherrymuffin.freeblog.hu 2013.03.11. 09:12:48

Szia!
Most keveredtem csak ide a blogodra (kövér, fogyni akarok keresőszavak guglizásával), örülök, hogy rád találtam, ösztönzőek az írásaid. :) Még nem sikerült mindent elolvasnom, de amint lesz időm, átbogarászom az egészet. :) Sok sikert a továbbiakban is, csak így tovább! :)
süti beállítások módosítása