HTML

Kövér vagyok, de fogyni akarok

Kövér vagyok, de fogyni akarok, avagy egy kövér srác esete a kilókkal. Az elmúlt években számtalan diétát, fogyókúrát kipróbáltam. Ennek mondjuk meg is lett az eredménye. Sikerült minden egyes új szuperdiéta után plusz 5-10 kg-val zárni. Most azt vettem a fejembe, hogy nem valami új csodát próbálok ki, hanem egyszerűen csak lefogyok! :-)

Friss topikok

  • Hablabda.blog: Szép volt! Kriszti (2013.07.16. 14:37) Mit köszönhetek a kövérségemnek?
  • Cherrymuffin: Szia! Most keveredtem csak ide a blogodra (kövér, fogyni akarok keresőszavak guglizásával), örülök... (2013.03.11. 09:12) Ma is sokat tanultam
  • Fülig Zsüli: Hm, nekem erről a posztról az jutott eszembe, amikor rájöttem, mennyi mindent köszönhetek a túlsúl... (2013.03.11. 09:12) Fogyókúráim rövid története
  • FogyiKata (törölt): Szia. Azért ide írok, mert nem akartam végigkommentelni az egész blogodat, és azért is, mert ez a ... (2013.03.05. 21:45) Kövérsrác bevásárlólistája
  • redhusky: Kedves Kövérsrác! Épp most végzem életem harmadikfogyókúráját. Azt hiszem, sikeres fogyókúrázónak... (2013.03.05. 21:45) Mit is igyak?

2013.04.16. 15:39 Kövérsrác

Új szabályok, új irány!

Hát mit is mondjak. Az elmúlt 2-3 hétben komoly változások voltak az életemben. Ezért is maradt el a blog és persze a Facebook oldal frissítése, de ami a nagyobb baj az, hogy magáról a megkezdett útról is letértem méghozzá úgy, hogy észre sem vettem.

Az okokról nem akarok itt és most részletesebben írni. Legyen elég annyi, hogy a tavasz várás, a húsvét és még számtalan dolog következtében nem úgy haladtam, ahogy akartam. Bár ha őszinte akarok lenni és miért ne lennék az, akkor úgy jártam, mint az egyszeri ember, aki azt hitte, hogy minden bab hús. Hiszen úgy csúsztak le a kilók kis túlzással, mintha muszáj lett volna nekik. Mivel a kontroll elmaradt azt sem vettem észre, hogy a korábbi 134 kg-hoz képest gyorsan visszaszaladt rám 7 kg. Persze ha valaki azt mondja, hogy április 15-én, 3 hónappal a kezdés után -24 kg lesz az eredmény boldogan aláírtam volna, de így van bennem egy kis tüske.

De tegnap este leültem és elkezdtem azon gondolkodni, hogy jó, visszajött néhány kiló, de egyrészt mit tanulhatok belőle, másrészt mit és hogyan kell változtatni, hogy elérjem a kitűzött célomat. Tehát a legnagyobb tanulság az volt, hogy a kontrollt szorosabbra kell fogni. Illetve az, hogy nagyobb alázatra és keményebb munkára van szükség. Hiszen oké, hogy megnyertem egy két csatát, de a háborúnak még nincs vége. Valahol olvastam a napokban, hogy a kövérnek nem a sovány az ellentettje, hanem az egészséges. Mélyen egyetértek vele. Így aztán minden héten hétfő és csütörtök lesznek azok a napok, amikor méréssel kezdem a napot. Így pontosan tudni fogom, hogy hol járok. Ekkor pedig lehet korrigálni. Mert hát ugye a célokat sziklába véstem és az oda vezető út van csak homokba rajzolva. Ami biztos, hogy a testmozgás lesz az a terület, ahol újabb és újabb módszereket kell kipróbálni. De hát ez fogja okozni az élvezetet. Minden egyes új módszerről pedig beszámolok Nektek.

Szólj hozzá!

Címkék: változás fogyás kövér kitartás testmozgás életmódváltás önbecsapás végigcsinálás kövérsrác


A bejegyzés trackback címe:

https://koversrac.blog.hu/api/trackback/id/tr715229750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása