HTML

Kövér vagyok, de fogyni akarok

Kövér vagyok, de fogyni akarok, avagy egy kövér srác esete a kilókkal. Az elmúlt években számtalan diétát, fogyókúrát kipróbáltam. Ennek mondjuk meg is lett az eredménye. Sikerült minden egyes új szuperdiéta után plusz 5-10 kg-val zárni. Most azt vettem a fejembe, hogy nem valami új csodát próbálok ki, hanem egyszerűen csak lefogyok! :-)

Friss topikok

  • Hablabda.blog: Szép volt! Kriszti (2013.07.16. 14:37) Mit köszönhetek a kövérségemnek?
  • Cherrymuffin: Szia! Most keveredtem csak ide a blogodra (kövér, fogyni akarok keresőszavak guglizásával), örülök... (2013.03.11. 09:12) Ma is sokat tanultam
  • Fülig Zsüli: Hm, nekem erről a posztról az jutott eszembe, amikor rájöttem, mennyi mindent köszönhetek a túlsúl... (2013.03.11. 09:12) Fogyókúráim rövid története
  • FogyiKata (törölt): Szia. Azért ide írok, mert nem akartam végigkommentelni az egész blogodat, és azért is, mert ez a ... (2013.03.05. 21:45) Kövérsrác bevásárlólistája
  • redhusky: Kedves Kövérsrác! Épp most végzem életem harmadikfogyókúráját. Azt hiszem, sikeres fogyókúrázónak... (2013.03.05. 21:45) Mit is igyak?

2013.02.27. 19:16 Kövérsrác

Enni vagy inni?

Az elmúlt napokban kezdtem el tudatosan figyelni arra a jelzésre, amit a testem küld nekem.

Évekig úgy gondoltam, hogy én ilyenkor csak éhségérzetet érzek, illetve nem gondoltam, hogy amikor ezt érzem, akkor az a szomjúság jele is lehet. Úgy voltam vele, hogy azt semmi más nem jelezheti, mind a torok teljes kiszáradása. Ezt gondoltam azért is, mert amikor a gyomrom korgott vagy legalábbis jelezte, hogy szüksége lenne valamire mindig abbahagyta, ha kapott valami finom falatot.

Az elmúlt hetekben kezdtem el úgy érezni, hogy ez nem csak az éhség jele. Nem merem azt kijelenti, hogy 100%-osan különbséget tudok tenni a kettő között, de már kezdem érezni a különbséget. Nem volt egyszerű. De ennek hatására könnyebb tartani az étrendet is. Ha pedig nem vagyok biztos a dolgomban, akkor előbb legurítok egy nagy pohár vizet.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://koversrac.blog.hu/api/trackback/id/tr885108770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása