HTML

Kövér vagyok, de fogyni akarok

Kövér vagyok, de fogyni akarok, avagy egy kövér srác esete a kilókkal. Az elmúlt években számtalan diétát, fogyókúrát kipróbáltam. Ennek mondjuk meg is lett az eredménye. Sikerült minden egyes új szuperdiéta után plusz 5-10 kg-val zárni. Most azt vettem a fejembe, hogy nem valami új csodát próbálok ki, hanem egyszerűen csak lefogyok! :-)

Friss topikok

  • Hablabda.blog: Szép volt! Kriszti (2013.07.16. 14:37) Mit köszönhetek a kövérségemnek?
  • Cherrymuffin: Szia! Most keveredtem csak ide a blogodra (kövér, fogyni akarok keresőszavak guglizásával), örülök... (2013.03.11. 09:12) Ma is sokat tanultam
  • Fülig Zsüli: Hm, nekem erről a posztról az jutott eszembe, amikor rájöttem, mennyi mindent köszönhetek a túlsúl... (2013.03.11. 09:12) Fogyókúráim rövid története
  • FogyiKata (törölt): Szia. Azért ide írok, mert nem akartam végigkommentelni az egész blogodat, és azért is, mert ez a ... (2013.03.05. 21:45) Kövérsrác bevásárlólistája
  • redhusky: Kedves Kövérsrác! Épp most végzem életem harmadikfogyókúráját. Azt hiszem, sikeres fogyókúrázónak... (2013.03.05. 21:45) Mit is igyak?

2013.02.07. 22:11 Kövérsrác

Na erre nem gondoltam volna...

Ma voltam úszni.

Ebben igazából igazán nincs semmi extra. De tényleg. Ebből még nem kellene, hogy blogbejegyzés szülessen. A történet röviden annyi, hogy miután végeztem az úszással (kellemes 60 perc egyhuzamban) és a szaunával az öltöző felé vettem az irányt. A vasárnapi blogbejegyzésem arról szólt, hogy a bőröm nem bírja, akarja követni a tempót, amit diktálok neki. A tengernyi tanács és segítség hatására vettem egy bőrfeszesítő krémet. Roppant férfias, és szerintem a gyártó erre azzal is rá akart erősíteni, hogy egy női test körvonalát tette rá a dobozra.

Tehát megérkeztem a férfi öltözőbe, ahol senki nem volt. Mikor túl voltam az ilyenkor kötelező körökön álltam egy sárga boxeralsóban, amim piros paprikák vannak (a kedves barátunk, akitől kaptam viccesnek szánta és szerintem az is) és elkezdtem ezt a tégelyt tanulmányozni. Na ebben a pillanatban lépett be egy magát alfahímnek gondoló pasi, aki nagyon megvetően méregetett. Gondoltam akkor tegyük emlékezetessé a napját. Így azzal a lendülettel rámosolyogtam. Ezen meglepődött. Ezen felbátorodtam és gondoltam akkor adjuk meg neki a kegyelemdöfést. Elkezdtem magam kenni a krémmel (itt jegyzem meg, hogy köszönöm a sok tanácsot, segítségnyújtást, mert nagyon hatásos a krém) és hogy elérjem a kellő hatást még rá is kacsintottam. Nos! Én férfi embert ilyen gyorsan öltözni és távozni még nem láttam. Bár, ha jól láttam, akkor olyan sietve távozott, hogy a ruhája jelentős része még a kezében volt és ahogy rohant ki majdnem fellökött egy apukát, aki a kisfiával érkezett. A férfi elég kérdőn nézett rám is. Amire én csak totális ártatlansággal megjegyeztem, hogy ebbe vajon mi üthetett.

Fontosnak tartom kihangsúlyozni, hogy ezzel nem azokból akartam gúnyt űzni, akik saját nemükhöz vonzódnak. Ja és azt is, hogy én teljesen biztos vagy abban, hogy heteroszexuális vagyok. Csak akkor és ott gondoltam letöröm a szarvát. Azt gondolom, hogy ezek után nem fog olyan megvetően méregetni senkit (engem legalábbis biztosan nem, ha legközelebb összefutunk). Megjegyzem hölgyeim, itt a remek módszer hogyan is vegyétek rá férjeiteket, párotokat, hogy gyorsan készüljünk el és ne késetek el sehonnan. Nem kell más hozzá, csak egy 150 kg mosolygós, kacsintós férfi és na persze egy tégely bőrfeszesítő. Ez utóbbi akár üres is lehet. A hatás garantált. 

Szólj hozzá!

Címkék: edzés kövér testmozgás kövérsrác


A bejegyzés trackback címe:

https://koversrac.blog.hu/api/trackback/id/tr35068533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása