HTML

Kövér vagyok, de fogyni akarok

Kövér vagyok, de fogyni akarok, avagy egy kövér srác esete a kilókkal. Az elmúlt években számtalan diétát, fogyókúrát kipróbáltam. Ennek mondjuk meg is lett az eredménye. Sikerült minden egyes új szuperdiéta után plusz 5-10 kg-val zárni. Most azt vettem a fejembe, hogy nem valami új csodát próbálok ki, hanem egyszerűen csak lefogyok! :-)

Friss topikok

  • Hablabda.blog: Szép volt! Kriszti (2013.07.16. 14:37) Mit köszönhetek a kövérségemnek?
  • Cherrymuffin: Szia! Most keveredtem csak ide a blogodra (kövér, fogyni akarok keresőszavak guglizásával), örülök... (2013.03.11. 09:12) Ma is sokat tanultam
  • Fülig Zsüli: Hm, nekem erről a posztról az jutott eszembe, amikor rájöttem, mennyi mindent köszönhetek a túlsúl... (2013.03.11. 09:12) Fogyókúráim rövid története
  • FogyiKata (törölt): Szia. Azért ide írok, mert nem akartam végigkommentelni az egész blogodat, és azért is, mert ez a ... (2013.03.05. 21:45) Kövérsrác bevásárlólistája
  • redhusky: Kedves Kövérsrác! Épp most végzem életem harmadikfogyókúráját. Azt hiszem, sikeres fogyókúrázónak... (2013.03.05. 21:45) Mit is igyak?

2013.03.01. 06:22 Kövérsrác

Az első tavaszi reggelen

Egy újabb izgalmas napra ébredtem. Ha most nagy szavakat akarnék használni azt írnám, hogy itt az igazság pillanata vagy mondjuk azt, hogy a második menet végéhez értünk és lássuk hogyan pontoznak a bírók. De nem akarok ilyen nagy szavakat használni.

De az biztos, hogy egy újabb állomáshoz érkeztem el. A legutóbbi mérés óta teljesen megváltozott vagy sokkal inkább kiegészült a stratégiám. Ugyanis megjelent benne az úszás. Nem is kicsit, hanem sokkal inkább nagyon. Az elmúlt 14 napból csak 2 olyan volt, amikor nem csobbantam. Azt mindig is tudtam, hogy imádok úszni, de hogy ilyen hatással lesz a testem formálására ilyen rövid idő alatt azt nem hittem volna. Elkezdtem újra olyan izmokat érezni, amiről nem is gondoltam volna, hogy léteznek és ami a legizgalmasabb, hogy a testem kezd átalakulni. Most egy kicsit úgy érzem magam, mint ahogy a pillangó érzi magát, amikor kidugja a fejét a bábból. Egy egyszerű példa talán segít a megértésben. Tegnap találkoztam egy nagyon kedves főiskolai barátommal, mert megkért, hogy mondjam el neki, hogy mit is csinálok és fogyok ilyen könnyen. A hölgy korára való tekintettel nem írnám le, hogy hány éve ismerem, de a lényeg, hogy 2 hete már találkoztunk. Tegnap este pedig elment mellettem, mert nem ismert meg. Azt mondta, hogy annyit fogytam, hogy hirtelen rám sem ismert. Ráadásul valahogy a tartásom és a mosolyom is más. Elmondtam, hogy ez igaz, mert az eredményektől nő az önbizalmam és egyébként is elkezdtem kihúzni magam. Arról pedig nem beszélve, hogy a mosoly azért más az arcomon, mert végre van - újra. Elmondtam neki, hogy ma lesz a következő mérlegelés és remélem, hogy a súlyom olyan 143-142 kg között lesz. Ide vártam magam. Hát meglepődtem az eredményen. Oly annyira, hogy kétszer is ráálltam a mérlegre, hogy jól látok-e. Igen jól! :-)

 

Tehát a számok március elsején:

mellkas: 118 cm, ami -5 cm

has: 134 cm, ami -1 cm

derék: 117 cm, ami -3 cm

csípő: 130 cm, ami -1

comb: 75 cm, ami -3 cm

kar: 39 cm, ami - 2 cm

 

A súlyom pedig 139 kg, ami -9 kg a legutóbbihoz képest. Összességében pedig mínusz 26 kg. Ez jóval több, mint amire számítottam. De ezek után megérte a rengeteg úszás. Most már a klór szagát is jobban szeretem. Így azért könnyebb végigcsinálni és elérni a célomat.

Szólj hozzá!

Címkék: edzés elhízás fogyás kövér centi testmozgás életmódváltás végigcsinálás kövérsrác


A bejegyzés trackback címe:

https://koversrac.blog.hu/api/trackback/id/tr715111053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása